[MataroSensefils] Projecte per presentar a l'Ajuntament (era:Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?)

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij nov 20 11:58:43 CET 2008

Deu n'hi do tot plegat!!! Quins fitxatges més bons :-)

Jose, si vols pots penjar el que tinguis de text pels díptics al wiki i anem
completant-ho.

Jo m'estic mirant el projecte per presentar a l'Ajuntament. En Lluís Dalmau
i en Jordi Soler m'han fet arribar un enllaç a Guifi.net on n'hi ha un munt:

http://guifi.net/budgets/3671/list/Preparation

I en concret m'he fixat en un de Sant Andreu de Llavaneres, molt recent:

http://guifi.net/node/17766

En aquest de Llavaneres, utilitzen antenes duals 5,4 Ghz i 2,4 Ghz i
Supernodes formats per dos RouterBoards de 4 Mini-pci cada un.
També tenen en compte el preu de mà d'obra que caldria contractar per a la
instal.lació, entre d'altes coses.

Com comentàvem amb en Lluís Dalmau aquest dissabte, entenc que un Ajuntament
responsable no pot donar uns equips i deixar-nos-ho instal.lar
tranquil·lament en els seus edificis: i si algú es fes mal o si caigues
algun equip al cap d'algú. Això cal que ho fagi un instal.lador, lampista o
similar.

Per fer la proposta de la primera fase de desplegament que ens demanen i
triar a quins edificis voldríem instal.lar nodes, estic tenint en compte
també la fibra òptica de titularitat municipal, que ja uneix molts edificis
municipals.

Per veure la fibra òptica dels mataronins i les mataronines, podeu fer un
cop d'ull a la memòria del 2007 de l'Ajuntament (plana 67):

http://www.mataro.org/ajuntament/publidoc/memories/ajuntament/ajuntament07.pdf?PHPSESSID=d29a918dfcb576649dff2ef6d44882ae

Ja direu com ho veieu! :-)

Jordi