[MataroSensefils] Manualillo per connectra a guifi.net

Jose Legido jose a legido.com
div nov 14 00:50:32 CET 2008

Hola!
He creat un minimanual per repartir el dissabte de com configurar els
routers per connectar amb guifi.net
http://matarosensefils.net/wiki/uploads/Main/manual.pdf
Demà imprimiré uns quants, si voleu modificar quelcom doneu-vos presa!

També he pensat de fer uns tríptics on podríem dir que estem tots els
dimecres de 19:00h a 21:00h al local de l'AAVV de l'Escorxador.
Ens deixen una sala on tenim ordinadors amb internet i sensefils.
Estaria bé tenir un lloc mes o menys fixe on la gent es pugés passar,
tafanejar, configurar trastos.....
Jo em comprometo a estar sempre els 2 primers messos. La resta suposo
que també però es per a que la gent també s'apunti!!!!

Ja direu!