[MataroSensefils] Primeres proves mikroTik

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dij nov 13 01:12:24 CET 2008

hola!

avuí m'he decidit a refundar el node matarosensefils_Palau amb una
petita joguina mikrotik, que te lloc per 3 targes minipci (Jose
gràcies!). Estava decidit a fer-ho amb un linksys, però no tenia massa
sentit, ja reaprofitarem els linksys com a clients... D'aquesta manera
es podran possar tres ràdios, una per fer de punt d'acces a la zona, i
un parell més per redundar enllaços cap a on sigui si pot ser en 5 Ghz,
no????

Té una petita eina de configuració via web, i una altra programa de
configuració desde windols més complert. M'ha sorpres molt que genera
gràfiques snmp de l'estil MRTG de totes les interfícies! I no he tingut
massa temps més per jugar, però ja m'he carregat el petit pigtail de la
minipci. Es pot soldar? O encarrego directament un de nou? Es que en
conectar la meva "petita" omnidireccional tot ha anat per terra, i el
cable s'ha partit!!!

Un altre tema, dissabte, Jordi, em passaràs les samarretes?
Fa falta preparar alguna cosa d'ultima hora?
En previsió de que pugui venir gent de totes les zones de mataró, jo
revifaria les antigues llistes. Seria ideal que dissabte hi hagues algú
de cada zona, i que s'en creessin de noves (per exemple: cerdanyola, pla
d'en boet, etc...).

Vinga, fins aviat, que  això promet!!!

R.