[MataroSensefils] Hotspot (web de benvinguda) per Mataró Sensefils

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
div jul 18 12:19:20 CEST 2008

ok, per cualsevol cosa ja ho sabeu

el DDWRT esta bé per començar

un detall penseu que el WDS en el Linksys baixa el rendiment de l’enllaç, a
la meitat

esta bé per un fer rebot i donar una cobertura a un punt fosc, o una punt a
punt si m’apures

pq no connecti ningú mes..

Jordi

  _____