[MataroSensefils] Hotspot (web de benvinguda) per Mataró Sensefils

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dij jul 17 23:42:29 CEST 2008

Hola,

a guifi.net un cop has creat un node(punt físic sobre mapa) on hi haurà
l’antena

li assignes un trasto, aquest trasto (router) li dius el model: Linksys,
Buffalo,NS2,

Mikrotik.. i també li entres mes característiques, per exemple: Mac
address,firmware

guany de l’antena, mode: AP, Client,WDS

un cop fet aixó si es un mikrotik i el poses com a AP, tens l’opció
d’assignar-li un hotspot

i llavors ja tens el unsoclcik que el configura automàticament. Només
funciona amb Mikrotik

Si ho vols fer amb un Linksys, encara no està apunt via web.

Un de fàcil es el que incorpora el propi DDWRT i un de currat, però que es
una passada, es el Wifidog..

si vols alguna config per fer-la servir de plantilla només ho has de dir

Salutacions, i endavant!!!

Jordi

  _____