[MataroSensefils] Mataró Sensefils a Guifi

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic jul 16 23:44:10 CEST 2008

Jajajaja Cap problema home!!!

Estem encantats del teu suport!!!!

És curiós com són les coses vistes en el temps...

Nosaltres, com dius, us varem ajudar en el seu moment a agafar idees en el
moment que vareu començar i ara vosaltres ens torneu el favor ajudant-nos a
redefinir-nos com a comunitat i a reaprofitar tota la infraestructura i
experiència que heu anat acumulant...

És genial :-)

Jordi