[MataroSensefils] Mataró Sensefils a Guifi

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic jul 16 22:29:47 CEST 2008

Perdoneu per les respostes massives i continuades,,

No soc cap "comercial" de guifi.net, es que soc un nostàlgic...

EL meu primer contacte amb el mon wifi i de les xarxes lliures va ser
en un taller/jornades que vareu organitzar a Matarò, ens el que feien de
ponents el Toni Cervera, el Pau Oliva, el Fede, Jordi Clopés.. etc,etc..

Llavors guifi.net encara estava als seus inicis i en prou feienes hi havia
10 antenes. Vaig agafar moltes idees i coneixements d'aquella visita i em
sento amb deute amb vosaltres :´(

Des de l’últim SAX a Vic ja no he sabut res mes vosaltres...o era el de Sant
Bartomeu?

Jordi

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Daniel López Prat
Enviado el: miércoles, 16 de julio de 2008 21:30
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: [MataroSensefils] Mataró Sensefils a Guifi

Hola,

He estat pensant una mica com es podria organitzar el tema del wifi a
Mataró i he fet un petit document que podria servir de punt de
partida.

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Nodes.Proposta

És un wiki, així que podeu modificar com vulgueu..

Per cert,

Hola a tothom!

(és el primer missatge que envio a la llista).

Salut!