[MataroSensefils] Problemas amb la Xarxa?

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic jul 16 21:51:22 CEST 2008

per fer el Hotspot si acabeu comprant el Mikrotik, a guifi.net ho tenim
implementat

només has definir el trasto i dir-li que vols possar-hi un hotspot i et
generea l’unsolclick

que pots enviar al trasto via telnet

Aquest hotspot, no es res mes que un rang “virtual” que assigna ips per dhcp
totalment independent

de les de la xarxa i li pots possar els htmls que vulguis..

Per soposat podeu fer-ho servir encara que no acabeu connectant..

Jordi

  _____