[MataroSensefils] Problemas amb la Xarxa?

Jose Legido jose a legido.com
dic jul 16 15:15:24 CEST 2008

Bona tarda!

La xarxa de Mataró Sensefils ofereix molts serveis, com la sopa de pedres
(pel·licules, música, documentals, etc... que tots anem compartint), una
ràdio i molts mes serveis que hem de recuperar entre tots ara que hi ha
ganes!!! Com tornar a montar una centraleta de telèfons (volem montar una
cabina gratis), alguna webcam per Mataró, etc...

Però la sortida a internet no es directa. S'organitza i es comparteix amb
altres persones depenent de la zona que et conectis. T'hauries de ficar en
contacte amb algú de la zona. Però en Jordi Clopés si que té oberta internet
a Sant Simó, la xarxa es diu www.matarosensefils.net

Si et conectes a la xarxa sensefils, prova d'obrir:
http://10.35.168.104
T'hauria de sortir la sopa de pedres.
Ja ens diràs com van els teus intents de conexió!!!

Molta gent quan es conecta a mataro_sensefils obre l'explorador d'internet i
com no surt res ho deixa. Per això hauriem de fer un hotspot, es una web com
la que hi ha als aeroports que quan et conectes a una xarxa, t'eplica el que
hi ha i al donar a acceptar entres.
Qui s'anima a fer-ho? Busco colaboradors!!!! VINGAAAAAAAA!!!!

Salut!