[MataroSensefils] Conexió Àcrata

Enric enric a musaik.net
dic jul 16 17:13:25 CEST 2008

En/na Jordi Clopes ha escrit:
> 2008/7/16 Raül Chamarro <raul a enbicicleta.org
> <mailto:raul a enbicicleta.org>>:
>
>     Hola a tots!
>
>     jo primer, abans dels temes tècnics en detall, plantejaria uns temes
>     generals sobre msf que es poden discutir per aqui:
>

> Som-hi!! trobava a faltar això :-)
Jo també!! Tot  i que m'enganxeu en un moment en que estem a punt de
tornar a tenir un altre fill i no puc estar gaire per la labor. Però
faltava renéixer!!

>     qué es ara matarosensefils? qui som?...etc...
>

> Som http://guifi.net a Mataró i ens guiem pels Comuns sense fils
Trobo que l'afirmació és molt contundent, molt diferent del que
plantejàvem al principi, però m'agrada i molt. Hi estic d'acord amb la
definició, és un objectiu molt guapo: interconnectar-nos amb guifi.net,
per tant, som guifi.net.

> http://guifi.net/ComunsSensefils
>

>     de quins recursos materials disposem?
>

> El node de Cuba, Isern, Acrata i els projectats al mapa.
>

>     I econòmics (per si volem comprar
>     més material per provar nous troncals...)
>     que és el que volem fer i de quina manera...
>

> Crec que hi ha uns 500€ de la venta de samarretes i dels tallers
> d'antenes, etc. Això ho sap millor l'Enric.
Jo tinc samarretes, algun material de taller d'antenes, que una part ha
estat utilitzat pel node Àcrata, i el tema calers hauré de parlar amb en
Ferriol.

>     la llista segueix sent el nostre punt de comunicació? (quants la
>     seguim,
>     quants del total vivim a mataró?)
>

> Alguna alternativa a la llista? Jo crec que de moment va prou bé.
> És més, jo centralitzaria totes les zones en la llista i així tothom
> es coneix i es pot enriquir amb els problemes i experiències dels
> altres, tal com passa a Guifi.net. És una idea.
Ho pregunto a la llista de isern a veure què en pensen.

>     serà factible conectar amb altres xarxes de fora de matar'o???
>

> A Guifi.net ja estan connectats des d'Osona a Badalona crec. Però
> aquesta crec que serà una fita de futur.
Algú em va dir de Barcelona al Pirineu!!!

> [...]
>     creem una nova organització. I el lloc de trobada, per a mi, seria La
>     Secopal, i així tothom pot veure el nou node! (Això ho haurien de
>     confirmar la gent del Hack Lab).
>

> Com vulgueu. Jo també crec que es necessari fer una trobada per
> establir un calendari d'actuacions concretes i marcar unes fites.
>
> De cara a la següent reunió si voleu també podem anar al primer
> xiringuito que hi ha passada la riera de Sant Simó en direcció a
> Llavaneres (crec que es diu Tsunami) hi ha cobertura Wifi del node que
> vaig posar. No hi ha plaques solars per veure però hi ha unes mosses...
Jo crec que si hi ha un grup que està treballant per reciclar
ordinadors, experimentar en noves tecnologies, programari lliure i
sensefils, i té un espai que pot oferir a matarosensefils per reunir-se
i per fer proves, no hi ha color. La relació intergrupal sempre és
enriquidora. Ara, si preferiu mosses ... Jo preferiria que hi haguéssin
noies a matarósensefils. Al Hacklab nòmada hi ha noies, a
matarosensefils no.

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a
desallotjar-nos. Concentració davant la fibra el dia que ens desallotgin
a les 20h.
<http://musaik.net>