[MataroSensefils] Conexió a matarosensefils

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dim jul 15 19:05:14 CEST 2008

hola,
la xarxa matarosensefils esta repartida en vàries zones per mataró.
Ens hauries de dir a quina zona vius, o quin és el nom de la xarxa que
agafes (matarosensefils_ZONA).
Després d'això, et presentem els teus "veins", i ja t'explicaran com
afegir-te a la xarxa i els detalls concrets de com s'organitza i es
gestiona la seva zona.

R.

En/na salvador bertran vaque ha escrit: