[MataroSensefils] Conexió a matarosensefils

salvador bertran vaque salbeva a hotmail.com
dim jul 15 18:54:47 CEST 2008

Bona tarda. Em permeto enviar-vos aquest e-mail, per fer-vos una consulta. M'han parlat de la xarxa matarosensefils. Tinc un fill de 10 anys que s'inicia a l'escola en el mon dels correus electrònics, però no m'agradaria haver de pagar una ADSL només per aquest fet. Tinc una adaptador de red D-link 140 i agafo la vostra xarxa amb un 47% de senyal, però no se que haig de fer per poder-la utilitzar. Haig de dir que soc bastant negat en aquest mon de l'informàtica, per lo que igual estic dient alguna bajanada.  Agrairia em poguessiu contestar. Atentament Salvador Bertran
Sigue en directo todas las competiciones deportivas en MSN Deportes
http://deportes.es.msn.com/