[MataroSensefils] Com adherir-hi un node?

Isern Palaus ipalaus a ipalaus.es
dll jul 14 23:35:35 CEST 2008

Hola,

Sóc Isern Palaus i m'agradaria saber com funciona això dels nodes de
Mataró Sensefils, si alguna empresa financia el material o d'on surten
els routers i antenes.

Jo visc al centre de Mataró, al carrer Santa Teresa just al costat de
l'edifici de la Caixa Laietana i al costat del Sweet Center si us
serveix de referència. Des d'aquí, amb la PSP, he vist que m'agafa
senyal a Cuba però amb poca força (parlem d'un dispositiu amb no gaire
rang)... però segurament que amb antenes direccionals això es soluciona.

Si m'expliqueu ben bé com ho feu podria estudiar el tenir-ne un al terrat.

Fins aviat,
--
Isern Palaus Montasell <ipalaus a ipalaus.es>
http://blog.ipalaus.es