[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 25, número 10

Comas Noe, Albert albert.comas a t-systems.es
dll des 15 16:19:45 CET 2008

Hola Cris,

Em sembla que vas dir que ja esteu enlaçades amb Isern. En cas contrari pots seguir el manual sobre com buscar senyals amb la nanostation que trobaràs http://guifi.net/es/node/16640. En el teu cas en comptes de buscar una xarxa de guifi.net has de buscar la d'Isern, pero NO la que es diu Isern 1.

Una vegada dins la nanostation, has d'anar a la pestanya "LINK SETUP" i introduir manualment les seguents IPS:

IP: 10.35.168.107
Router: 10.35.168.104 (si veus que et va molt lent pots provar amb el 10.35.168.105 a un dels dos hi tenim connenctat l'Emule)
Màscara: 255.255.255.224
DNS: 62.151.2.8
DNS: 62.151.2.8

Si tens alguna pregunta pots trucar-me.

Jose: Si fas el manual mira't el de l'enllaç, potser et servirà per a la primera part.

Salut,

Albert