[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 25, número 10

Jose Legido jose a legido.com
dll des 15 11:54:45 CET 2008

Hola Cristina!
Ara no tinc cap nanostation a mà per dir-te com fer-ho, però aquesta
nit faig un minimanual de com ficar la ip per poder connectar-te.
M'han donat una ip per connectar a Isern que es 10.35.168.107(gràcies Albert)

A veure si canviem ja a l'unsolclic i ens estalviem aquests problemes....

Salut!