[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 21, Publicació 9

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll ago 25 14:00:28 CEST 2008

Hola!

jo estaré fora tota la setmana, però m'hi podria posar la setmana
següent. El dissabte seria un bon dia per quedar i fer el muntatge. El
taller que vaig comentar que podem fer sevir està a Cabrera, al
polígon e Can Roibas.

Dels components necessaris sembla que el més difícil d'aconseguir pot
ser la dinamo. El de la web és un model antic que fa temps que no es
fabrica. He preguntat a dicelma'c i un de similar sortiria per uns 200
o 300 euros. O sigui que potser valdria la pena mirar de comprar-ne un
de segona mà per 23$ a ebay, tal i com suggereix el noi de la web.
Algú té compte a ebay i se'n vol encarregar?

Si tinguessim el material podriem quedar el dissabte 7 de setembre per
a muntar i fer les primeres proves. Jo marxo de vacances aquesta
setmana, però quan torni puc encarregar-me del material de la part
mecànica.

Salut,

Albert