[MataroSensefils] Dubte: Torre de telecomunicacions

albert homs alberthoms a gmail.com
dij ago 14 00:17:29 CEST 2008

Pel tema de renovables la gent de Capolat tira bastant fort. Han muntat
alguns nodes solars i ara en volen posar un d'eòlic al capdamunt de no sé on
de la serra que hi ha damunt del seu poble al Berguedà

El 11 / agost / 2008 20:02, Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com> ha
escrit: