[MataroSensefils] Conectar a Xarxa Troncal

Jose Legido jose a legido.com
dij set 27 10:02:48 CEST 2007

El problema es aquest, que no tinc la ip de xarxatroncal.
Era la 32? 33?
Quan fico el linksys com a client em demana
SSID: xarxatroncal
i ip del router on em conecto, que es lo que em falta.

Les rutes les tinc de correus anteriors de la llista..

Gràcies!!!!!