[MataroSensefils] sobre el ple de dijous

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim jul 24 00:13:07 CEST 2007

Bones,
> Si no sóm ningú, suposo que ho faran a nivell personal (imagino que
> amb en Jordi), però potser ens convé més que ens vegin com una
> associació.
>
> Fem una mica de pre-debat per la llista (així s'anima una mica) i
> concretem una data per trobar-nos. Us sembla?
Simplement, ser associació no te cap desavantatge (ja que, a més, no
costa diners) i si alguns avantatges (ja que es poden demanar diners,
tindriem entitat "legal", podriem parlar a l'Ajuntafems ;-) , etc).
    Per cert, crec que per ser associació no calen masses històries. A
la guarderia de la meva filla aquest any s'ha constituït l'associació de
pares d'alumnes (l'AMPA, però no la del Capone) i hi ha un tio que es
advocat i que ho ha portat tot plegat. Si voleu li podria preguntar
quins són els passos a seguir. Em sembla que ell s'ha limitat a agafar
uns estatuts model, arreglar-los una mica i presentar-los a Barna, que
és la part més difícil de la feina.
    Vinga, ja direu.

       Ermoi.