[MataroSensefils] sobre el ple de dijous

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll jul 23 19:06:15 CEST 2007

El 21/07/07, Jordi Clopés <jordi a matarosensefils.net> ha escrit:

> Hola a tots,
>
> Dijous per la nit varem anar finalment al ple.
>
> El que varem exposar va ser:
>
> -El model de xarxa oberta i neutral de Guifi.net: la xarxa més gran
> d'europa amb més de 2300 nodes.
>
> -L'eix d'una xarxa oberta son els comuns sense fils: ja s'hi han afegit
> Ajuntaments, particulars, empreses, centres educatius, etc
>
> -Separació de la infraestructura de la xarxa i internet.
>
> -Legalitat: Article 6.2 de la llei 32/2003 de la CMT que regula la
> autoprestació i també la resolució de la CMT sobre la xarxa de
> biblioteques de la Diputació de Barcelona.

> [...]

Està tot motl bé crec que no t'has deixat res.

Per als que no vau venir, cito l'habilidosa cunya que va fer servir en Jordi
per comançar la ponència:
   "Com a membre de l'Associació de Jugadors de Rol i Paranoies Diverses,
que a la vegada és usuaria de la xarxa Mataró Sensefils, m'agradaria dir
que..."
i llavors vé tot el que ha enumerat abans en Jordi.

Continuant amb el tema, i per tal d'evitar que en futures ocasions s'hagin
de fer artimanyes d'aquestes per parlar amb l'ajuntament, hauriem de
trobar-nos i discutir si cal o no cal constituir-nos com associació.
És probable que l'ajuntament vulgui posar-se en contacte amb nosaltes per
tal que poguem opinar sobre com ha de ser aquesta xarxa wifi que els partits
han acordat estudiar la implantació a Mataró.
Si no sóm ningú, suposo que ho faran a nivell personal (imagino que amb en
Jordi), però potser ens convé més que ens vegin com una associació.

Fem una mica de pre-debat per la llista (així s'anima una mica) i concretem
una data per trobar-nos. Us sembla?

Salut, sensefils i Glòria a les Santes!

Esteve