[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 3, Publicació 6

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
div gen 19 08:32:40 CET 2007

El dc, 17-01-2007 a las 18:40 +0100, Khalid Dahbi escribió:

> Hola de nou a tots. Jo estic a punt de posar un AP a l'avinguda del
> Perú.

Hola Khalid!

> Estaria bé fer algún taller d'antenes com ja s'ha fet fa temps.
> Respongueu a la proposta! Fins després

Montar un taller d'antenes és una feinada, t'ho dic per experiència ja
que ja n'hem muntat 3.

Tot i això, segur que tard o d'hora en caurà un altre.

Si vols posar-te tu mateix tens l'explicació d'una de ben fàcil a:

http://personal.telefonica.terra.es/web/envy/Documents/Guiaonda.pdf

Si veus que no te'n surts pregunta :-)

Ja diràs!