[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 3, Publicació 6

Khalid Dahbi sitehalid a gmail.com
dic gen 17 18:40:54 CET 2007

Hola de nou a tots. Jo estic a punt de posar un AP a l'avinguda del Perú.
Estaria bé fer algún taller d'antenes com ja s'ha fet fa temps.
Respongueu a la proposta! Fins després

2007/1/16, llista-request a matarosensefils.net <