[MataroSensefils] Wardriving a Sant Antoni

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dic gen 17 12:19:43 CET 2007

El dc, 17-01-2007 a las 08:03 +0100, Juan Ruiz escribió:
> Hola a todos, un  placer volver a escuchar algo por esta lista !!!

Com anem Juan!!

> La situación en Via europa está como siempre, pero no tengo claro si
> tenemos conexión con Isern, cuando terminemos examenes echaré un vistazo.
> Por otro lado, seria interesante conectar las distintas zonas de alguna
> manera ¿no?  haciendo un tunel vpn por internet ?

Estic d'acord amb tu Juan.
Les VPNs pot ser una bona solució per alguns serveis com la VOIP,
jabber, web, etc.

> No sé, a nosotros desde Europa, nos dá la sensación que desde la
> creación de diferentes listas la cosa se ha enfriado muchisimo, supongo
> que es un tema de "roce", si no nos vamos leyendo a menudo, pues la cosa
> se enfria.
> Nosotros, si realmente existen ganas de reactivar el tema Mataró
> sensefils, estamos dispuestos.  la verdad creia que esto ya no existia.

També estic d'acord. De fet, parlant amb els companys de Guifi.net
durant el Hackmeeting deien que també varen pensar en separar per
llistes però que es varen adonar que no era el mateix.

De fet, veure com resolen les incidències en una zona pot ajudar a que
les altres el puguin resoldre si els hi passa el mateix.

Un plaer llegir-vos de nou a tots :-)