[MataroSensefils] Wardriving a Sant Antoni

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim gen 16 16:54:55 CET 2007

Posats a trancar regles de la netiqueta, aprofitarem el mateix fil i farem
top-posting, però l'important és escriure alguna cosa :P

A l'havana no sé com estan, fa temps que no en parlo amb ningú.
Jo m'he pres la llibertat de posar un punt d'accés nou que es diu
matarosensefils_platja, no té connexió amb la resta de nodes per impediments
físics, però almenys si algú passa pel callao amb un portàtil podrà sortir a
internet. Ara a l'hivern el tinc a dins a casa, però a l'estiu, si hi ha
demanda, posaré l'antena a fora ben enfocada.

Sembla que això es torna a animar (ja tocava), i llegint la proposta de'n
Jordi del freifunk (en vam parlar fa temps), què tal si fem una assemblea
tots plegats?

Esteve

El 16/01/07, Enric <durruti a rusc.net> ha escrit: