[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 3, Publicació 11

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dis feb 3 00:25:01 CET 2007

A Divendres 02 Febrer 2007 22:12, Khalid Dahbi va escriure:
> Hola. Necessito veure si veig alguna connexió de matarosensefils per poder
> connectar el meu  AP.
> Utilitzo el firmware
> dd-guifi<http://guifi.net/guifi.dir/FIRMWARES/wrt54gl/dd-guifi/>.
> De moment em va be. L'he posat en mode client.
> Ara el meu dubte es. On puc veure les connexions wifi que el router veu?
> He anat a la consola i he executata telnet 192.168.1.2 però no acaba de
> rutllar.
    * Com trobar xarxes amb el Linksys?

Quan ja està flashejat té les comandes: wl scan i wl scanresults. Cal
connectar-s'hi via Telnet o Secure Shell. També podem indicar-li el SSID de
la xarxa que volem que trobi. Per exemple si la xarxa es diu
www.matarosensefils.net farem:
#wl scan www.matarosensefils.net
i després:
#wl scanresults

Et mostrarà algo com aixó:

SSID: "www.matarosensefils.net"
Mode: Managed RSSI: -69 dBm noise: -93 dBm Channel: 1 BSSID: XX:XX:XX:BC:56:BF
Capability: ESS WEP PBCC Supported Rates: [ 1(b) 2(b) 5.5 11 22 ]

Fes una ullada a http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/FAQLinksys
http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/QueHaigDeFer
etc

Assegurat que tens habilitat el telnet o millor ssh
> Agrairia que algú expliques com es fa.
> Fins despres!
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible