[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 3, Publicació 11

Khalid Dahbi sitehalid a gmail.com
div feb 2 22:12:56 CET 2007

Hola. Necessito veure si veig alguna connexió de matarosensefils per poder
connectar el meu  AP.
Utilitzo el firmware
dd-guifi<http://guifi.net/guifi.dir/FIRMWARES/wrt54gl/dd-guifi/>.
De moment em va be. L'he posat en mode client.
Ara el meu dubte es. On puc veure les connexions wifi que el router veu?
He anat a la consola i he executata telnet 192.168.1.2 però no acaba de
rutllar.
Agrairia que algú expliques com es fa.
Fins despres!

2007/1/30, llista-request a matarosensefils.net <