[matarosensefils] Caixes

Joan Pons joan a dracnet.com
dij feb 9 14:46:51 CET 2006

Ostia Ferriol, et trobarem a faltar...espero que aquestes raons siguin de
caire positiu. Sort i gràcies (en el meu nom i segur que en el de molta
altra gent de la comunitat sensefils) per tot el que has fet per la
comunitat.
Dos dimissions en una setmana (Simo, Ferriol), algo esta passant no ? o
potser es casualitat ?
Respecte el tema de les caixes, si vols, les puc guardar jo mateix. Estic en
un lloc cèntric (C/ Pujol) i hi soc tots els dies, així que estarien
disponibles ràpidament si es que fan falta.
Salutacions

Joan

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Ferriol
Enviado el: jueves, 09 de febrero de 2006 9:24
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Caixes

Hola gent,

Per raons de la vida que no venen massa al cas no podré mantenir la meva
estreta relació amb la comunitat sensefils, així que tinc material que es
col·lectiu i que ja no podré tenir a casa. Hi ha vàries coses:
1 caixa de samarretes
1 caixa de material del taller d'antenes varies rínxols uns quants linksys
(n'hi ha que van n'hi ha que no) i pasta (fruit de les compres col·lectives)

Qui es vulgui fer responsable d'alguna cosa d'aquestes que m'ho faci saber.
Pel tema pasta preferiria que l'assemblea en digues alguna cosa. Jo no hi
vindré però estaré al tanto de les vostres decisions.

Salut i amor !