[matarosensefils] Caixes

Ferriol ferriol a ample24.com
dij feb 9 09:24:02 CET 2006

Hola gent,

Per raons de la vida que no venen massa al cas no podré mantenir la meva
estreta relació amb la comunitat sensefils, així que tinc material que es
col·lectiu i que ja no podré tenir a casa. Hi ha vàries coses:
1 caixa de samarretes
1 caixa de material del taller d'antenes
varies rínxols
uns quants linksys (n'hi ha que van n'hi ha que no)
i pasta (fruit de les compres col·lectives)

Qui es vulgui fer responsable d'alguna cosa d'aquestes que m'ho faci saber.
Pel tema pasta preferiria que l'assemblea en digues alguna cosa. Jo no hi
vindré però estaré al tanto de les vostres decisions.

Salut i amor !