[matarosensefils] Enlace Isern <-> Europa

manel quadrada i marti manelfoto a yahoo.es
div oct 7 22:23:56 CEST 2005

ep xatos
el Dani m'ha dit que vindrà a les 15.40 més o menys,
ho dic perque ell portarà l'antena omni que
instalarem.
pensem en portar alguna eina per collar l'antena.....
fins demà i gràcies