[matarosensefils] Enlace Isern <-> Europa

raul raul a enbicicleta.org
div oct 7 20:26:23 CEST 2005

Jorl, quina casualitat!

jo també he fet un ping a la 97 desde havana i m'ha contestat 1! (de 20
enviats) :-)
Demà a les 15 h ens enfilem a la torre per canviar la configuració de
l'havana i llavors mirarem que passa amb aquest enllaç.

R.

En/na Enric ha escrit: