RE: [matarosensefils] Reunió tècnica (era:Intent de resum assemblea del 21 de setembre)

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
dll oct 3 19:06:12 CEST 2005

Es fa la reunió? Quina és la propera data?

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de Jordi Clopés
Enviado el: lunes, 03 de octubre de 2005 17:10
Para: Llista de coordinació de la xarxa Mataró sensefils
Asunto: [matarosensefils] Reunió tècnica (era:Intent de resum assemblea
del 21 de setembre)

El dj 29 de 09 del 2005 a les 16:26 +0200, en/na raul va escriure:

> encara no tinc confirmada la sala per la reunió tècnica de dilluns, però
> tampoc he vist massa moviment. Ningú ha confirmat l'assistència. Hi ha
> ganes?

Es farà aquesta reunió avui? Entenc que no ja que no s'ha confirmat
finalment.

Podem posar data per la reunió tècnica a la assemblea del dia 16.

L'objectiu de la trobada tècnica és repartir la feina i crear grups de
treball al voltant de tota la feinada que cal fer.

Vinga!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net