[matarosensefils] Reunió tècnica (era:Intent de resum assemblea del 21 de setembre)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll oct 3 17:09:37 CEST 2005

El dj 29 de 09 del 2005 a les 16:26 +0200, en/na raul va escriure:

> encara no tinc confirmada la sala per la reunió tècnica de dilluns, però
> tampoc he vist massa moviment. Ningú ha confirmat l'assistència. Hi ha
> ganes?

Es farà aquesta reunió avui? Entenc que no ja que no s'ha confirmat
finalment.

Podem posar data per la reunió tècnica a la assemblea del dia 16.

L'objectiu de la trobada tècnica és repartir la feina i crear grups de
treball al voltant de tota la feinada que cal fer.

Vinga!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature