[matarosensefils] Compartir es bueno llega al SIMO!!!

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dll nov 21 11:01:26 CET 2005

Bon dia,

Be, encara no tinc clar si és legal o no, però amb accions com aquestes
si no ho és es promociona que ho sigui... ;-> Potser nosaltres podriem
fer alguna cosa similar, no? no porta massa feina preparar-ho i per
wireless es podria fer davant de l'ajuntament o així...

>http://www.internautas.org/html/3284.html

Per altra banda, el que parlàvem fa dies per la llista del port JTAG que
se'ls podia posar als wrt54g-v2, doncs al final m'he fet un cable i li
he soldat el port al kaxarru (he fet fotos i he pres apunts per si a
algu li interessa). Funcionar sembla que funciona (reconeix el xip
broadcom i comença a fer els backups), però de tant en tant hem dona un
"READ ERROR". No m'he atrevit a utilitzar els backups que he fet per
flasejar el paratu, perque no me'n fio de no fregir-lo (i ara funciona).
Jo no tinc idea d'electrònica i quan vaig anar a comprar les
resistencies de 100 ohms no sabia per quina potència (en el document
tampoc ho deia). Jo les vaig posar de 0.25 watts i hem pregunto si no
pot ser que siguin incorrectes i per això doni aquests errors de
lectura. No se, algú que sàpiga d'electrònica hem pot tirar un cable?
Per altra banda, m'agradaria provar sobre algun paratu realment fregit
si se'l pot recuperar, en tenim de comunitaris que estiguin morts? (jo
els hi soldaria el port JTAG i provaria de recuperar-los...).
    Vinga, gràcies.

       Ermoi.