[matarosensefils]OPERACIÓ TEDDY: Compartir NO és Delicte

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
div nov 11 15:08:22 CET 2005

Bones,

>És el
>"Real Decreto Legislativo 1/1996, de 12 de abril, por el que se aprueba el
>texto refundido de la Ley de Propiedad Intelectual, regularizando, aclarando
>y armonizando las disposiciones legales vigentes sobre la materia." (amb una
>modificació del 1998) (LPI)
>
>article 102.a
>
>i sobre mesures i procediments a.133 i següents.
>
>indemnitzacions reclamables a.135. Et poden demanar el valor del programa i
>els danys i perjudicis (lucre cessant) per haver-lo subministrat x vegades
> [...]
Moltes gràcies per la info i la feinada que porta mirar-s'ho. Una cosa
que no hem queda clara és si aquest "real decreto" regula especificament
els programes informàtics o tots els drets d'autor en general. Segur que
les cançons tambe? llavors si hem gravo una cançó de la radio estic fent
una infracció? o és la ràdio la que fa la infracció? si me'n vaig a la
biblioteca i agafo un CD de musica, una pelicula o un llibre també estic
fent una infracció? llavors totes les biblioteques publiques fan
infraccions constantment però és el propi govern qui ho permet i les
promociona? si això no és l'absurditat portada a la màxima potència que
m'ho expliquin...
Quan arriva el moment en que ja no saps si legalment estas fent alguna
cosa incorrecta o no potser els legisladors s'haurien de plantejar a què
merdes estan jugant...
Vinga, qui ho entengui que m'ho expliqui, porfa.

Ermoi.