RE: [matarosensefils]OPERACIÓ TEDDY: Compartir NO és Delicte

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
div nov 11 13:06:40 CET 2005

Enric, no és delicte. És infracció perquè tu no pagues ni cobres per elles.

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de Enric
Enviado el: viernes, 11 de noviembre de 2005 13:06
Para: Llista de coordinació de la xarxa Mataró sensefils
Asunto: Re: [matarosensefils]OPERACIÓ TEDDY: Compartir NO és Delicte

En/na Luis C. Busquets Pérez ha escrit:

>indemnitzacions reclamables a.135. Et poden demanar el valor del programa i
>els danys i perjudicis (lucre cessant) per haver-lo subministrat x vegades
>(x multiplicat pel preu). Ara, no vas a la presó i no és un delicte. Has
>comès una infracció. Si aquells baixaven música, OK, quants CD's? 2? 2 x 30
>€ = 60€

A la Sopa de pedres hi ha unes 150 pel·lícules, a 30 euros la pel·lícula
i almenys la distribuim (com a mínim) per dues persones
150 x 30 x 2 = 9000 euros

sense tenir en compte la música ni els documentals.

Per tant, ja hem passo del tope per ser delicte, no?

Ei tios, que vinguin. Que entrin a casa meva i m'agafin la sopa de
pedres. Que el pitote que es monta no els hi sortiria a compte.
A part, que ens donarien una publicitat que a ells no els interessa.
Però jo els espero amb les portes obertes. Amb tota la meva consciència.
No crec que ho sigui, però si voleu, el podem anomenar acte de
desobediència civil. Per tant, no accepto la pena, però l'assumeeixo pel
bé de la cultura.