[matarosensefils] DHCP i ospf

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dij nov 3 13:02:06 CET 2005

Hola Jusep,

while true;
do
	STRING=`ps -ef |grep bird | grep -v grep`
		if [ -z "$STRING" ] ; then
		/usr/sbin/bird
		fi
	sleep 50
done

L'Elric m'ha passat aquest petit script que comprova el dimoni d'ospf
(bird) i reinicia el servei en cas de que no el trobi actiu.

Diria que l'Alquemy també utilitza el bird pels enrutaments però no
n'estic segur, pots adaptar-ho al teu cas si cal.
Ho he provat sobre una Freeman.
Jo li donaria una patada a les Alchemy ho canviaria a aquest firmware.

També ho pots adaptar a qualsevol altre servei que necessitis.

Sort!

Jordi

El dc 02 de 11 del 2005 a les 13:18 +0100, en/na Jusep va escriure:

--
 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:

jordi a matarosensefils net