[matarosensefils] hola! Volem crear una Wifi a un poble de mallorca

Llorenç Xuri as_xuri a hotmail.com
dic nov 2 18:34:01 CET 2005

hola, som en xuri i volia comentarvos que vaig anar a la hackmeeting i vaig
escoltar la xerrada d'un de voltros. Tenim pensat montar una wifi a un poble
de felanitx i hem vist els linksys wrt54g que son els mes emprats per akest
cas. Per tant hem comprat un company i jo dos linksys d'aquests i ara ens
hem trobat el problema que son v5. Sabeu si hi ha solucio per canviar de
firm? sino, podeu conseguirmos varis ap's que siguin entre v2-v4? si fos
aixi, aniriem a la tenda a tornar aquests i els vos comprariem.

Gracies

Salutacions i enhorabona per matarosensefils!

as_xuri.