[matarosensefils] Connectar amb el Maresme Nord

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
diu maig 29 22:37:47 CEST 2005

El dg 29 de 05 del 2005 a les 18:48 +0200, en/na Joan Danés va escriure:
> Hola,
>
>     Coneixes les dades tècniques de l'enllaç?

Ho hauríem de preguntar a la gent d'Afinat.
Crec que no es van fer proves de transferència.
Ningú s'esperava que poguessin enllaçar ;-)

Hi ha unes fotos a
http://palafollswireless.org/galeria/
per si algú vol provar de veure casa seva.

Pel que se, ells feien servir una antena de 25 dBs tipus Parabòlica Grid
i a Cuba tenim una Omni de 15 dBs de forma provisional.

>     Com que també estic en el projecte d'Arenys pujaré al campanar, que
> es on tenim el súper node principal, a mirar si la trobo. De totes
> maneres ja comento que des de el campanar no es veu Can Carreres i no em
> faig cap il·lusió. No em de perdre de vista l'experiència obtinguda en
> el  projecte de La Connexió.

Diria que encara no hi tenen res posat a Can Carreres.No se quant
trigaran.Pel que se ja tenen els permisos i suport econòmic de
l'Ajuntament.

>     Jo creuria més amb un projecte d'interconnexió de comunitats a base
> de repetidors de súper nodes cobrin la menor distància possible entre
> ells. O un altre idea que llenço es comprar entre totes les comunitat un
> wimax i posar-lo en un punt estratègic per tal de que faci de troncal
> d'interconnexió de les xarxes locals del Maresme nord.

Home, jo també crec que acabarem anant a petar al Wimax, però primer
caldran uns preus més assequibles, per nosaltres almenys.

Encara que si li enviéssim un correu al milionari d'Ubuntu... ;-)

Vinga!

 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista