[matarosensefils] Connectar amb el Maresme Nord

Joan Danés joan a ample24.com
diu maig 29 18:48:31 CEST 2005

Hola,

    Coneixes les dades tècniques de l'enllaç?
    Estic molt interessat en el tema. A XarxaCampins tenim un enllaç de
6'5 kilòmetres amb un ample de banda de 800 k i després de fer-hi de tot
no hi ha manera d'obtenir mes ample de banda. Dos Linksys 2.0 amb
Alchemy 6 i antenes Stella Doradus de 21 dBi. En Cabezas em va dir que
hauria de poder arribar als 2 Megues, hi estic treballant però de moment
sense fruits.

    Com que també estic en el projecte d'Arenys pujaré al campanar, que
es on tenim el súper node principal, a mirar si la trobo. De totes
maneres ja comento que des de el campanar no es veu Can Carreres i no em
faig cap il·lusió. No em de perdre de vista l'experiència obtinguda en
el  projecte de La Connexió.
    Jo creuria més amb un projecte d'interconnexió de comunitats a base
de repetidors de súper nodes cobrin la menor distància possible entre
ells. O un altre idea que llenço es comprar entre totes les comunitat un
wimax i posar-lo en un punt estratègic per tal de que faci de troncal
d'interconnexió de les xarxes locals del Maresme nord.

Salutacions,
Joan Danés.

En/na Jordi Clopés ha escrit:

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista