[matarosensefils] [Fwd: [vorwireless] proper activitat]

Enric enric a musaik.net
diu maig 22 18:30:26 CEST 2005

Salut,

aquest divendres vaig fer una xerrada internacional a Sant Feliu de Guíxols.
Tot i que fins a l'últim moment no m'ho van confirmar. En principi,
estava clar el dia i l'hora, però no ho havíem confirmat del tot.
Bé, al gra. Erem unes 15 persones i com sabeu és la segona xerrada que
s'ha fet a Sant Feliu de G. La primera va ser amb gent molt interessada
amb el tema, però poc tènica. Com que el projecte els hi va interessar,
van avisar a gent més tècnica de Sant Feliu i pobles del voltant.
Va anar molt bé, almenys es van emocionar força, però els hi caldrà
suport tècnic a la llarga. Per tant, pot ser que un dia es convoqui
algun taller per aquelles terres i els haguem d'ajudar.
Crec que és molt interessant fer-ho, perquè per allà hi ha Cassà de la
Selva que ha muntat una xarxa sensefils l'Ajuntament, i a Llagostera
dóna servei una empresa. Per tant, no acaben de ser xarxaes
autogestionades del tot.
Vaig parlar amb un noi que era de Girona a la xerrada i em va dir que
proposaria de fer una xerrada a Girona. Ei, som un virus que està
contagiant a tots els pobles!!!

Bé, i per acabar, recordar-vos que aquest divendres tenim una altra
xerrada a Granollers. Qui està interessat en anar-hi? Quedem?

Penseu que tenim aquesta presentació per anar modificant i canviant. La
portarem el divendres a Granollers:

http://62.81.151.163/sensefils/presentacio_matarosensefils.sxi

An embedded message was scrubbed...