[matarosensefils] Demà els molins a tope !

Enric enric a musaik.net
dij maig 12 22:02:27 CEST 2005

En/na raul ha escrit:

> Tenim alguna possibilitat que amb el canvi d'antena de la troncal
> d'isern es pilli?
> Sino el podem posar com a client de qualsevol node (Europa, Palau o
> Havana) temporalment fins que solucionem xarxatroncal1...

Es pot provar de pillar l'antena omnidireccional de Isern, però pensa
que a part del node troncal xarxatroncal1 de Havana, ara el node troncal
que està associat amb Isern de l'Havana ha canviat.
Ara a Havana tenim el troncal en mode AP i essid xarxatroncal2 i el nou
node troncal (el troncal 2) d'Isern amb antena direccional està enllaçat
amb aquest. A l'havana també hi ha el un altre node troncal també en
mode AP i essid xarxatroncal1 que sembla que falla. Aquest no el tinc en
compte.

Per tant, pots intentar-te enllaçar a Isern amb
essid xarxatroncal i fer pings a 10.35.168.35
http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/Isern

o intentar enllaçar-te a l'Havana amb
essid xarxatroncal2 i fer pings a 10.35.168.43
http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/Havana

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista