[matarosensefils] Demà els molins a tope !

raul raul a enbicicleta.org
dij maig 12 15:01:19 CEST 2005

Bones,

Lligat amb aixó jo no he fet tots els deures. Vam quedar que mirariem de
muntar un ordinador per la roser a partir d'un del hacklab. Vam
provar-ho amb els pentium II que hi havia i cap d'ells va voler arrencar
(problema indeterminat :-( ) i llavors de moment no tenim res. Havíem
dit d'aprofitar de portar-li l'ordinador el mateix dia que arreglariem
xarxatroncal1 que fa temps que està penjat... I avuí no crec q pugui
anar-hi tampoc.

Tenim alguna possibilitat que amb el canvi d'antena de la troncal
d'isern es pilli?
Sino el podem posar com a client de qualsevol node (Europa, Palau o
Havana) temporalment fins que solucionem xarxatroncal1...
El material està tot controlat, crec. A més m'ha dit un ocellet que hi
ha pica-pica...

I per pujar a dalt, necessitem arnès i cordes per assegurar-nos i donar
confiança als veins de l'escala.

R.

En/na Ferriol ha escrit:

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista