[matarosensefils] A veure si neix ArgentonaSensefils

raul raul a enbicicleta.org
dij maig 12 14:57:27 CEST 2005

Hola,

Eps en principi dilluns es festa!!!! jo estaré fora!!! A argentona és
festiu tambe?

Un altre tema, haviem dit que ens trobariem amb en Jordi, i l'enric a la
drogueria també el dilluns per posar ordre als ordinadors que hi ha
(veure que serveix i que no).  Però passa igual que abans, es festa.
Busquem un altre dia?

R.
En/na Simó Albert i Beltran ha escrit: