[matarosensefils] Troncal 2 d'Isern

Enric enric a musaik.net
dim maig 10 17:37:56 CEST 2005

Salut altre cop,
un missatge que va per en Dani, però està bé que el llegiu tots plegats
per si podeu ajudar-me.

El node troncal 2 d'Isern ara sí que està enllaçat a xarxatroncal2.
Varia la qualitat de senyal, però està entre -62 i -70.
Quina qualitat tenim entre els dos nodes que estan funcionant actualment?
Jo no ho puc veure.

Tinc, un dubte de xarxes. A veure si em pots ajudar.
Com saps, tots els nodes troncals pengen d'isern via sensefils. I tots
els nodes de zona estan connectats amb els troncals per la LAN dels
nodes troncals.
No ser si m'explico, però confio amb que m'entenguis.
Ara, he afegit un node que està connectat amb el troncal d'Isern també
per la LAN. Per tant, el troncal d'Isern té connectats dos nodes per la
LAN, el de zona i aquest segon troncal.
El segon troncal d'Isern té el bridge muntat, per tant, si s'enllaça amb
el node troncal de l'Havana via sensefils, tot ha de ser transparent.
Què vull dir? que si faig un ping al broadcast m'han de contestar tots
els nodes troncals, oi?
No ser si vaig errat, però si voleu fer proves, ja ho sabeu.
Alguna cosa se m'escapa. Estic enllaçat a Havana i no em contesten les
IP's 10.35.168.43 i 44. Però tampoc em contesten les IP's troncals.
Potser haig d'afegir rutes.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista