[matarosensefils] Continua la guerra de preus...

dvdgmz dvd a enlloc.org
dll maig 9 19:03:57 CEST 2005

Jo tinc un compte wanadoo+uni2 d'ADSL 24h + trucades nacionals i locals.
Ara no tinc la factura a mà però crec que són 37Euros + IVA, NO IVA incós.
A part de no pagar les trucades (atenció, sí a mòbils, serveis
d'informació diversos, etc...) la meva experiència no és positiva.
-El comercial et diu que el canvi es fa en 24h. No és veritat. A mi em
van trigar més d'una setmana perquè vaig remoure cel i terra
queixant-me, sinó (un cop contractat) només em garantien 20 dies.
-En el que jo vaig contractar t'envien un mòdem-ADSL. A casa tenim 3
ordinadors que fem servir simultàniament. El comercial em va dir que no
hi havia problema per suportar el router 3COM 812 que jo tenia del
contracte anterior amb telefònica. Però a l'hora de la veritat el servei
tècnic de Wanadoo et diu que ells no dónen suport per configurar res que
no hagin enviat ells i em vaig haver d'espabilar pel meu compte (si algú
ho ha de fer li puc passar els links que vaig consultar). Els dos o tres
mesos en que vaig estar amb el mòdem van ser una mala experiència.
Desconexions contínues.
-El comercial et diu que el contracte l'estàs fent via telefònica (et
graven) però que quan el rebis en paper et pots tirar enrera. Sí, però
ja tens la baixa a telefònica (o el proveidor que tinguèssis) i si vols
realment "tirar enrera" has de pagar una alta i esperar 20 dies més.
-El servei tècnic de Wanadoo és una línia telefònica 902 que sí que
pagues (i cara!). Els temps d'espera són habitualment de 10 a 15 minuts
de rellotge (sí, has llegit bé) i el suport que et dónen molt fluix.
-Evidentment vaig perdre la IP fixa que tenia.
-A la primera factura després del canvi em van caure alguns cobraments
de serveis de telefònica que es veu que tenia contractats però eren
gratuïts per estar amb ells (mireu els conceptes que teniu a la factura
abans de fer el canvi i doneu de baixa el que sigui).
-Estic lligat un any amb aquest contracte.

Qui vulgui canviar que ho tingui en compte.

dvdgmz.