[matarosensefils] Continua la guerra de preus...

raul raul a enbicicleta.org
dll maig 9 15:43:28 CEST 2005

Hola,

El preu exacte és 36 € més iva amb trucades nacionals, i 29 € només amb
trucades locals.
De moment no tenen disponibilitat a casa meva, em van dir que en dos
mesos aprox arribaria a Mataró.
Teòricament es fa un nou contracte i es perd la ip fixe si ja la tenies,
o si és alta nova no crec que te la donin...
I el router gratis que et donen és d'un port només.

R.
En/na Ferriol ha escrit: