[matarosensefils] nou membre

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dll maig 2 18:56:48 CEST 2005

En/na Sergi Forns ha escrit:

>Hola gent!
>
>Em dic Sergi Forns i visc al pla d'en boet. Voldria conectar-me a la
>xarxa de mataro sense fils. Estic ben ubicat per formar una estrella
>per aquí, estic a lluís companys 61(al costat del clap), a la planta
>novena, així que és un bon lloc. Demano ajuda per veure com m'ho puc
>fer.
>
>Espero resposta,
>
>Sergi
>

> ( ( ( ( || ) ) ) )
>Comunitat Sensefils de Mataró
>www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net

> [...]
Hola,
suposo que és un dels blocs blancs, quin és? pq des de casa en veig 2 i
m'interessaria molt que tú en fossis un jeje
Si no ho has fet encara, afegeix-te al mapa de nodes com a interessat,
sé que hi ha altres veins teus que hi estan. Si sou del mateix
bloc seria  collonut i sinó també...

Manel

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista