[matarosensefils] nou membre

Ferriol ferriol a musaik.net
dll maig 2 18:55:18 CEST 2005

I tant que és un bon lloc !
Ajuda la que vulguis, què et fa falta ?
Si tens algun aparell sensefils pots provar quina senyal tens dels nodes
de cuba, isern o biada... Les xarxes dels nodes tenen noms com
matarosensefils_Cuba
matarosensefils_Isern
La del biada és diu biadix perquè encara no està del tot actiu.
Demanes ajuda... però digues com et podem ajudar.

Salut i amor !

En/na Sergi Forns ha escrit: