[matarosensefils] enllaç mataro - sant vicenç

Sergi hiroru a tiscali.es
dll maig 2 16:28:36 CEST 2005

Home, jo tinc 3 antenes apuntant a diferents llocs, pero si vols puc deixar
una omni posada en modo master amb un nom amb concret, la meva xarxa quedaria
una mica més cap a la dreta (més cap al mar) però mooooolt poc :)
Si vols fer proves m'ho dius i deixó el tema preparat.

Gràcies!

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature