[matarosensefils] Comparativa ADSL

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij mar 31 14:42:15 CEST 2005

Estic molt d'acord amb tú amb això que dius, però penso que si
investiguem a fons totes aniran a parar als mateixos bancs, i
èticament no en podrem agafar cap...

Respecte al tema contractual i compartir internet, tots són molt
xungos, en aquesta adreça  hi ha una comparativa molt ben feta:
http://www.zaragozawireless.org/zgzwl/wk/index.php/Compartir%20conexi%F3n%20a%20Internet

Esteve

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista